FORD MUSTANG

FORD Mustang ****

NOUL FORD Mustang

NOUL FORD MUSTANG

Noul Mustang inseamna mai mult decat performanta. De la imbunatatirile de sub capota la ameliorarea aerodinamicii, Mustang este proiectat pentru a oferi o experienta palpitanta de condus ori de cate ori te urci la volan – indiferent daca este vorba despre plimbarea de duminica sau o sesiune serioasa pe pista. Condusul este partea cea mai importanta, dar nu unica. Atat GT, cat si Mach 1 beneficiaza de o gama larga de tehnologii care te tin la curent, conectat si binedispus. Te vei putea bucura de performanta in conditii de confort si siguranta datorita sistemului de franare performant, designului ergonomic si materialelor premium.

O CUTIE DE VITEZE MANUALA, CU 6 VITEZE, REACTIVA SI CARE MERGE CA UNSA

Atat GT, cat si Mach 1 sunt disponibile cu o transmisie manuala cu 6 trepte de viteza. Raportul scurt al primei trepte de viteza asigura accelerare excelenta de pe loc, in timp ce raportul de supraturatie al celei de-a sasea trepte de viteza reduce turatia motorului la viteze mai mari, pentru a economisi mai mult carburant. Schimbatorul de viteze suplu si precis, cursa scurta dintre trepte si punctele de oprire clare transforma aceste transmisii in elementul principal pentru un condus performant. In cazul Mach 1, acest lucru a fost imbunatatit in mod special pentru a include potrivirea automata a vitezei la turatie, pentru schimbari de viteza si mai line, pregatindu-l si mai bine pentru performanta pe pista.

UN MUSTANG. DOUA MOTOARE PUTERNICE

Am adaugat renumitului motor Mustang GT V8 de 5,0 litri tehnologia de injectie dubla de combustibil, care combina injectia directa de combustibil de inalta presiune cu injectia de combustibil in portul de joasa presiune. Prin urmare, produce o putere impresionanta de 460 CP si un cuplu de 529 Nm. Motorul Mach 1 V8 de 5,0 litri modificat si calibrat special duce lucrurile la un nou nivel. Performanta mai buna inseamna generarea de cuplu si cresterea puterii, transformandu-l in cel mai puternic Mustang care a ajuns vreodata in Europa – ajungand la 100 km/h in doar 4,4 secunde, cu o viteza maxima de 267 km/h.

O TRANSMISIE SOFISTICATA, CU 10 TREPTE DE VITEZA

Alege o noua transmisie automata avansata cu 10 trepte de viteza pentru acceleratie de exceptie si eficienta extraordinara a consumului de combustibil. Sistemul de control electronic al cutiei de viteze permite setari care optimizeaza performanta pentru diferitele moduri de deplasare a modelului Mustang. Mai mult, cu ajutorul programului adaptiv de schimbare a vitezelor, transmisia se poate adapta la conditii in schimbare si poate alege treapta de viteza potrivita in orice situatie: de la autostrada la pista de curse. Aceasta a fost actualizata pe Mach 1 pentru o capacitate optima de cuplu si calibrata pentru schimburi de viteze si mai sportive. Vei controla in permanenta puterea impresionanta a modelului Mustang cu ajutorul schimbatorului de viteze de pe volan.

PERFORMANTA PE PISTA

UN VUIET USOR DE RECUNOSCUT

Mach 1 Mustang are o reglare unica activa a gazelor de esapament in ton cu caracterul sau, care ii ofera un sunet adanc si gutural. Cele patru tevi de esapament de 11,4 cm sunt perforate pentru calitate superioara. Poti controla sunetul pe care il scoate modelul tau Mustang utilizand esapamentul cu supape active atat pentru modelul Mach 1, cat si pentru GT. Selecteaza Silentios, Normal, Sport sau Pista. Mai mult, poti seta un cronometru pentru modul Silentios.

PUTERE DE OPRIRE REMARCABILA

O masina de inalta performanta ca modelul Mustang are nevoie de un sistem de franare ultrafiabil si de inalta performanta. Din acest motiv, atat GT, cat si Mach 1 sunt echipate cu etriere frontale Brembo™ performante cu 6 pistoane, care musca din rotoarele ventilate de 15”. Ideal pentru incetinirea in siguranta, dupa ce ai atins limitele pe pista.

NOUL SISTEM AVANSAT DE RACIRE

Mach 1 este echipat cu un nou sistem de racire sofisticat. Acesta include doua schimbatoare de caldura laterale – un racitor de ulei de motor si un racitor de ulei de transmisie care creste capacitatea de racire cu 75%. Beneficiaza, de asemenea, de un schimbator de caldura si o pompa pe puntea spate. Precum si de conducte pentru racirea franelor. Toate acestea contribuie la o rezistenta sporita – pentru mai mult timp pe pista.

CALIBREAZA-TI PERFORMANTA

Aplicatiile pentru pista masoara multiple aspecte ale performantei si le afiseaza in afisajul de bord, pentru ca tu sa profiti la maxim de noul tau Ford Mustang.

Utilizand aplicatiile pentru pista, poti vizualiza un temporizator al acceleratiei, performanta de franare, timpii de efectuare a unui tur de pista si altele. Toate aceste informatii te ajuta sa amplifici posibilitatile Mustangului si placerea ta, la fiecare cursa.

DESIGN AERODINAMIC

Silueta eleganta si joasa face din Mustang GT o masina 100% performanta. La Mach 1 insa, chiar si acest design a fost perfectionat pentru pista, cu imbunatatiri aerodinamice extinse. Printre acestea se numara un separator frontal, o noua placa de protectie inferioara extinsa si un difuzor spate, care impreuna ofera o deportanta mult mai mare. Noua grila frontala si imbunatatirile generale ale fluxului de aer frontal ofera racire mai buna pentru performanta optima pe pista, precum si o prezenta agresiva si impunatoare pe drum. In acelasi timp, emblematicul design frontal de tip bot de rechin al masinii aminteste de ilustra sa mostenire.

DIRECTIE RECEPTIVA, AGILITATE FARA EGAL

Ambele modele Mustang au directie servoasistata electric (EPAS) care se regleaza automat in functie de viteza si de conditiile de condus. EPAS a fost recalibrata special pentru Mach 1, asemenea sistemului de suspensie MagneRide™ cu auto-reglare automata, pentru o reactie a directiei si calitate a deplasarii superioare. Sasiul imbunatatit, ajustat cu precizie, combinat cu bare stabilizatoare si suspensie frontala mai rigide, ofera manevrabilitate si stabilitate optime.

CALATORII MEMORABILE

VA PREZENTAM SUSPENSIA MAGNERIDE™ DAMPING SYSTEM

Noul sistem avansat de suspensie ofera incredere la volan si confort remarcabil. Sistemul monitorizeaza permanent conditiile de drum si intentia soferului, verificand si ajustand amortizoarele de pana la o mie de ori pe secunda. Selectarea unui mod de condus diferit, duce la ajustarea automata a calibrarii sistemului pentru stabilitate, confort si control de exceptie, in toate conditiile.

CONSOLA DIGITALA DE BORD

Instrumentarul de bord, cu ecran LCD, de 12” este primul afisaj complet digital disponibil pe un Mustang. Conceput pentru a te ajuta sa profiti la maximum de fiecare experienta de condus, acest instrumentar personalizabil va afisa informatii optimizate pentru a se potrivi modului de deplasare ales. Configuratia instrumentarului de bord se va modifica in mod automat in functie de modul de deplasare si poate fi programata sa afiseze o gama de calibre, in sapte culori diferite, in functie de calibru. Sau iti poti crea propriul stil.

MODURI DE DEPLASARE SELECTABILE

Printr-o simpla actionare a unui comutator, poti schimba si optimiza setarile de performanta ale Mustangului, trecand de la „Normal” la „Sport+”, de la „Pista” la ”Ud/Zapada”. In functie de modul de deplasare ales, poti modifica efortul de miscare a volanului, reactia clapetei de acceleratie, controlul schimbatorului de viteze (doar automat) si setarile sistemului de control electronic al stabilitatii, pentru a se potrivi preferintelor tale de deplasare. Cu ajutorul „MyMode”, poti salva apoi setarile preferate, inclusiv intensitatea reglarii esapamentului cu supape active. Iar pentru o experienta cu adevarat captivanta, pe o pista noua, un nou mod „Cursa”, mareste la maxim acceleratia din pozitia de pornire de pe loc.

DIRECTIE SERVOASISTATA CARE REACTIONEAZA IN ORICE SITUATIE

Directia servoasistata electric (EPAS) se ajusteaza automat la viteza de rulare si la conditiile de drum. La viteze reduse, sistemul face ca rotirea volanului sa fie mai usoara, imbunatatind manevrabilitatea. La viteze mari, cand ai nevoie de mai mult control, directia devine mai rigida. Acum, cu ajutorul controlului asupra devierii de la cursul normal, EPAS ia de asemenea in calcul si vantul din fata si alte conditii de drum, in vreme ce controlul activ al vibratiilor reduce vibratiile nedorite, resimtite la nivelul volanului.

UN PLUS DE CONTROL LA PORNIREA DIN RAMPA

Sistemul de Asistenta la Pornirea din Rampa impiedica temporar alunecarea in spate sau in fata, cand pornesti din panta. Sistemul functioneaza prin mentinerea presiunii la nivelul sistemului de franare, pentru un interval suplimentar de 2-3 secunde, oferindu-ti mai mult timp si control cand muti piciorul de pe pedala de frana, pe cea de acceleratie. Acest sistem e de asemenea util cand opresti si pornesti masina pe suprafete alunecoase.

TEMPOMAT CARE SE ADAPTEAZA AUTOMAT

Cu ajutorul tehnologiei Tempomat Adaptiv, tu alegi viteza de deplasare, iar sistemul o va mentine constanta. Daca senzorul RADAR incorporat si camera detecteaza un vehicul in fata, sistemul va incetini masina ta, pentru a mentine distanta prestabilita. Indata ce drumul din fata e liber, sistemul va accelera pana la viteza aleasa.

Echilibrul perfect

Nu este doar incantator pentru ochi, ci si inteligent. Cabina Ford Puma te invaluie cu un design elegant si rafinat, cu tapiterie din piele. Scaunele din fata includ suportul lombar si functia de masaj, pentru niveluri suplimentare de confort. Iar finisajul luminos al detaliilor interiorului amplifica senzatia de stil sofisticat, in timp ce o serie de caracteristici inteligente si tehnologii inovatoare iti confera controlul complet. Conecteaza Puma la aplicatia FordPass pentru a debloca si mai multe functii inteligente de condus.

Promotii si oferte speciale

Profita acum 

Termeni si conditii

Imaginile si informatiile prezentate pe acest site sunt oferite cu titlu informativ. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze exclusiv specificatii disponibile in Europa si/sau in Romania. Culorile pot diferi, in realitate, in functie de ecranul calculatorului sau dispozitivului mobil. Anumite accesorii si/sau optionale pot fi disponibile contra cost.

Politica Ford este una de dezvoltare continua a produselor. Ne rezervam dreptul de a modifica, in orice moment, specificatiile, culorile, modelele si elementele ilustrate si descrise pe acest site, cu respectarea prevederilor legale.

 
  • [*]

    Asistenta de urgenta Ford este disponibila in peste 40 de tari din Europa. Aceasta caracteristica functioneaza cand este conectata cu un telefon mobil compatibil pe care il ai la tine, in momentul in care un airbag e declansat (cu exceptia airbagurilor pentru genunchi) sau cand un senzor care inregistreaza o coliziune, intrerupe pompa de combustibil. Asistenta de urgenta nu este acceptata in toate limbile europene.