0733007004 office@autobogyo.ro

Fiecare calatorie devine mai buna

FORD EDGE

Plin de el? Niciodata. Sigur pe el? Intotdeauna

FORD EDGE

Mai mult stil la volan

FORD EDGE

Apogeul rafinamentului

FORD EDGE

Face o impresie puternica, de fiecare data

FORD EDGE

FORD EDGE

Motivat de performanta, inspirat de design, axat pe tehnologie.

EDGE

Mai multa distractie. Mai putin efort pentru mentinerea directiei.

Directia adaptiva permite condusul fara efort, in orice moment si in orice conditii – chiar si cand parchezi. La viteze mai mici, de exemplu cand executi manevre in parcare, sunt necesare mai putine intoarceri de volan. La viteze mai mari, trece automat la un raport de directie conventional, pentru a oferi reactii confortabile si sigure. Este disponibil si un mod sport. Cand este activat, condusul pe drumuri sinuoase si curbate e mai placut, deoarece impune un efort de mentinere a directiei mai redus, pentru a negocia virajele.

Utilizand acest sistem, iti vei putea auzi gandurile

Sistemul de control activ al zgomotului este conceput pentru a elimina zgomotul nedorit din cabina. Exista microfoane care detecteaza si masoara unde sonore specifice. In acelasi timp, unitatea de control poate separa sunetele pe care doresti sa le auzi, cum ar fi conversatiile si materialele audio, de cele pe care nu doresti sa le auzi. Apoi, sistemul creeaza un „zgomot alb” imperceptibil, pentru a anula zgomotele nedorite si pentru a-ti oferi o senzatie de liniste deplina la volan.

Putere diesel de exceptie

Un motor TDCi avansat de 2,0 litri ofera doua variante de putere: 180 CP si 210 CP Bi-Turbo. Ambele variante incorporeaza cea mai recenta tehnologie pentru a maximiza performanta, cuplul si consumul economic, reducand in acelasi timp emisiile.

  • 180 CP. Cuplu de 400 Nm. 5,8 l/100 km. CO2, 149 g/km. .
  • 210 CP. Cuplu de 450 Nm. 5,8 l/100 km. CO2, 149 g/km.

Motorul Bi-Turbo este prevazut cu doua turbocompresoare si asigura performanta si eficienta sporite.

Turbocompresorul principal functioneaza la viteze reduse, oferindu-ti putere suplimentara cand ai nevoie – de pilda cand virezi dintr-o intersectie in traficul aflat in miscare. Pe de alta parte, turbocompresorul secundar functioneaza la viteze mai mari, cand trebuie sa depasesti un vehicul ce se deplaseaza incet.

In plus, motorul Bi-Turbo incalzeste habitaclul mai rapid decat un motor conventional. Acest lucru reduce uzura pieselor, imbunatateste economia de combustibil si te ajuta sa pornesti la drum mai repede in diminetile friguroase.

Un sistem care poate reduce gravitatea accidentelor sau le poate evita

Sistemul de asistenta pre-coliziune detecteaza vehiculele si pietonii de pe drumul din fata sau pe cei care s-ar putea intersecta cu traseul vehiculului si te avertizeaza cu privire la prezenta acestora. Daca nu reactionezi, sistemul aplica automat franele. Aceasta tehnologie e conceputa pentru a ajuta sa reduci riscul accidentelor sau pentru a le evita complet, functionand la viteze de pana la 80 km/h.

Promotii si oferte speciale

Profita acum 

Termeni si conditii

Imaginile si informatiile prezentate pe acest site sunt oferite cu titlu informativ. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze exclusiv specificatii disponibile in Europa si/sau in Romania. Culorile pot diferi, in realitate, in functie de ecranul calculatorului sau dispozitivului mobil. Anumite accesorii si/sau optionale pot fi disponibile contra cost.

Politica Ford este una de dezvoltare continua a produselor. Ne rezervam dreptul de a modifica, in orice moment, specificatiile, culorile, modelele si elementele ilustrate si descrise pe acest site, cu respectarea prevederilor legale.

 
  • [*]

    Asistenta de urgenta Ford este disponibila in peste 40 de tari din Europa. Aceasta caracteristica functioneaza cand este conectata cu un telefon mobil compatibil pe care il ai la tine, in momentul in care un airbag e declansat (cu exceptia airbagurilor pentru genunchi) sau cand un senzor care inregistreaza o coliziune, intrerupe pompa de combustibil. Asistenta de urgenta nu este acceptata in toate limbile europene.